fredag 18. februar 2011

Sokker



Mønster: strikket fra tåa og opp, to sokker på en rundpinne. kilehæl med forkorta rader.
Pinner: 2,5mm, metall.
Garn: Noro Silk Garden Sock.
Farge: S252.
Start: 2. oktober, 2010.
Ferdig: 29. desember, 2010.


Ett par nye sokker, som egentlig ble ferdig for lenge siden. Jeg har bare ikke hatt så veldig lyst til å legge ut bilder, fordi jeg ikke ble helt fornøyd med dem. Det har ikke vært så enkelt å få til gode bilder når man ikke har noe godt fotoutstyr, og vintermørket har ikke akkurat bidratt til gode bilder. Nå har det gått såpass lang tid at jeg ikke synes at bildene er så ille lengre, og jeg vet også at jeg ikke kommer til å gidde å prøve å ta nye bilder, selv om det begynner å bli bedre lysforhold her. Så får vi se om det kanskje blir noen ferske prosjekter etterhvert. Først må hånda bli litt bedre.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar