onsdag 22. juni 2011

Nye sokker




Mønster: Twisted Tweed 
Pinner: 2,5mm, rundpinner i metall.
Garn: Drops Fabel
Start: 13. mai, 2011.
Ferdig: 22. juni 2011.

Egentlig synes jeg at fargene er skikkelig grusomme sammen, men på en ganske fascinerende måte. Mønsteret var ganske greit å følge, sånn bortsett ifra at det var litt upraktisk og måtte bla seg fram til førstesiden hver gang man skulle sjekke selve mønsterrapporten. Jeg lurer litt på når jeg skal greie å slutte å kjøpe flerfarget garn, jeg vet jo at jeg aldri blir skikkelig fornøyd med resultatet.

Finished my orange socks. I think the colours are really ugly, but in a fascinating way. I do wonder when I will manage to stop buying variegated yarns, I am never really pleased with the results.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar