søndag 1. april 2012

Nye sokker





Mønster: mitt eget design.
Garn: Regia Design Line Ombre Stripe.
Pinner: 2,5 mm
Start: 13. februar, 2012
Ferdig: 31. mars, 2012

Februar-SKA-sokkene er nå ferdige, akkurat innenfor tidsfristen. Siden det var Moderator Madness Month, var det veldig mange teknikker og designere å velge imellom, og jeg valgte å jobbe med selvstripende garn. Jeg fant ingen interessante mønstre, stort sett var alle sokker med sikksakkmønster veldig regelmessige, og jeg ville ha noe annet denne gangen. De er strikka fra tåa og opp, og ble litt løse i vrangborden øverst, men ellers er de helt greie. Jeg er veldig begeistret for garnet, det er fine striper og fine farger. Jeg vurderer å skrive mønster og legge ut, vi får se. 

February SKA-socks are finished. I did the self striping yarn challenge, and designed my own socks. They are knitted toe up, and are a little bit too loose in the ribbing, because I didn't take time to change needle size. The yarn is amazing, and I am considering writing a pattern.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar