søndag 22. juli 2012

Julisokker





Mønster: mitt eget.
Start: 15. juli, 2012.
Ferdig: 22. juli, 2012.
Garn: Sandnes Garn Sisu.
Pinner: 3 mm.

Jeg er ikke akkurat superfornøyd med disse sokkene. Jeg lærte meg å strikke stripete tær med dette paret, og det er litt forskjell i strikkefasthet på dem. Dessuten synes jeg at stripene ikke passer så godt sammen med resten av sokken. Men Jeg har ihvertfall lært en del av dette paret. Jeg prøvde å strikke stripete hæl også, men gav opp etter at jeg måtte rekke opp to ganger.

Not entirely happy with these socks. I learned to knit a striped toe, but I don’t think the stripes suit the rest of the sock. You can also see that there is some tension difference in the two toes. I also tried to knit stripes on the heel, but gave up after frogging two times. At least I learned quite a few things from these socks.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar