mandag 6. januar 2014

Årsoppsummering 2013

2013 har vært et labert år på håndarbeidsfronten. Årets høydepunkt var VM-genseren, som er ferdig for lenge siden, men fortsatt ikke levert. Med jevne mellomrom dukker angsten opp for at den ikke kommer til å passe. Skulle vel egentlig gjerne fått leverten, om ikke annet for sjelefredens skyld.
Etter VM-genseren var jeg lei av strikking, og brukte alt for mye av høsten på å forsøke å få til perfekt filethekling. Mye fordi jeg ville hekle duker med selburoser som ikke ble sammentrykte og deformerte. Så etter genseren er det mye som har blitt rekt opp, men lite som har blitt gjort ferdig. Hjelper jo ikke akkurat at vi flytta to ganger på tre måneder, heller.


Årets oversiktsbilde:
En duk mangler, den rakk jeg ikke å ta bilde av i farta, men ellers ser jo 2013 ganske magert ut. Jeg har rekt opp mye i år da, både på hekle- og strikkefronten. Jeg strikket blant annet til sammen tre armer på VM-genseren, i tillegg til at armene ble delvis rekt opp alt for mange ganger. Jeg satser på at 2014 blir et mer produktivt år med mer å vise frem. 


Håndarbeidsmål for 2014:
- rydde i alt (ALT) håndarbeidsutstyr, og organisere.
- starte regnskap over hvor mye garn det er jeg kjøper og bruker, det forrige regnskapet gikk vestover, og jeg kunne tenkt meg å veie alt før jeg starter.
- Blogge mer, starter bråmodig etter egne mål, og satser på en post i uka. Ikke ferdige ting hver gang, men kanskje litt mer alt mulig.
- strikke en genser og en jakke til meg.
- strikke noe til disse tantebarna.
- begynne med nupereller igjen, det er gøy!
- generelt produsere flere ting enn i 2013.
- ta frem rokken og smøre den godt og få den igang igjen.

My summary for 2013. A very unproductive year, frogged a lot of stuff. Hope 2014 will be more productive.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar