torsdag 26. mai 2011

Gråblått


Nå har jeg overlevd både mitt første jobbintervju, og den siste skriftlige eksamenen for dette året, så da syntes jeg at jeg fortjente en liten premie. Det var ikke så enkelt å bestemme seg i butikken, alt for mye å velge imellom, og litt for lite konkrete planer. Egentlig hadde jeg en vag plan om bomullsgarn i diverse farger til et hekleteppe, men det ble isteden denne fine blåfargen i ull, åtte nøster. Jeg tror det kan bli en genser, men det kan godt hende at jeg må kjøpe mer for å få nok. Det blir ihvertfall gøy å lete etter mønster.


I tillegg ville jeg vise frem hælen på nyeste sokkeprosjektet mitt. Det er første gang jeg faktisk har blitt fornøyd med forkorta rad-hæl, som gjerne blir hullete, selv om man plukker opp ørten løkker. Denne tutorialen brukte jeg, og det funka, selv om det så ut til at det bra skulle bli masse hull i begynnelsen.

I survived my first job interview today, and finished a big exam, so I bought a little yarn. I didn't end up with what I planned, but fell in love with the blue, and bought 8 skeins. Now I just have to find out what to do with them. And I wanted to show of my current sock project, I am pretty happy with this new short row heel that I learned, here.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar