søndag 3. juli 2011

Juli-mock


Første del av Juli-mocken er strikket ferdig (se SKA-gruppa på ravelry). Det er første gang jeg strikker en mysteriesokk, og så langt ser det veldig lovende ut. Som oftest har jeg ikke vært superbegeistret for mysteriesokkene, men siden jeg har vært begeistret for Stephanie van der Lindens andre sokkemønstre, så tok jeg sjansen på å strikke denne. Jeg er ikke helt overbevist når det gjelder fargevalgene mine, det kunne godt ha vært litt skarpere kontrast, men jeg orker ikke rekke opp enda flere ganger. Da strikker jeg heller en ny versjon senere.

I have finished the first clue on my first mock. I've been reluctant to knitting mocks before, as most have turned out to not match my taste, but since I love Stephanie van der Lindens other patterns, I figured I had to try. And I love the pattern so far. Not totally in love with my colour choice, I would like a more bright contrast, but I am not frogging these again.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar