mandag 29. august 2011

Grønne sokker




Mønster: Zirkel, av Stephanie van der Linden.
Pinner: 2,5 mm
Garn: Sandnes Lanett.
Start: 1. juli, 2011.
Ferdig: 29. august, 2011.
Størrelse: medium.

Nå ble jeg nettopp ferdig med disse, akkurat tidsnok til å rekke SKA-fristen. Dessverre blir jeg ikke tidsnok ferdig med det andre paret, det har ikke vært tid til å strikke så mye i det siste. Nå har jeg nemlig brukt mye tid på å jobbe, flytte og nå driver jeg å ser etter jobb igjen. Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, selv om jeg synes at mønsteret vises ganske dårlig. Jeg fikk ihvertfall bekreftet at jeg fortsatt foretrekker å strikke sokker fra tåa og oppover.

Finished my Zirkel socks, and I am quite happy with them, even if the pattern doesn't show to well. I didn't have time to finish my other SKA-pair for july, and I am a little bit sad about that, as it even was my own design. 

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar