onsdag 16. mai 2012

Bussprosjektet


Nå har jeg fått meg jobb hvor jeg må pendle kanskje tre kvarter hver vei, hver dag. Så da prøver jeg å utnytte litt av tiden til å strikke. Sitter jeg og venter på bussen og tar frem strikketøyet, kommer bussen alltid litt fortere, som om den skjønner at jeg er opptatt og bare venter på å avbryte meg. Uansett er det jo ikke så dumt å få kortet ned på ventetiden litt. Nå for tiden holder jeg på med votter. Jeg fikk en del nøster i Per Gynt, og tenkte jeg skulle bruke opp alt på votter. Jeg er i gang med første paret, og det viser seg egentlig at garnet ikke er så drøyt som jeg trodde, så det kommer faktisk ikke til å bli så mange vottepar som jeg hadde håpet på. Men det er jo uansett kjekt å få brukt opp garnet. Mønsteret er Norwegian Selbu Mittens (ravelry).

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar