tirsdag 1. mai 2012

New Stripes






Start: 11. april, 2012.
Ferdig: 1. mai, 2012.
Pinner: 2,5mm.
Garn: Sandnes Garn Sisu, to nøster.

Jeg ble nettopp ferdig med disse sokkene, noe som tok litt lengre tid enn jeg trodde de skulle. Jeg har begynt å pendle med buss igjen, og trodde at dette kom til å bidra positivt til strikketiden min, men om morgenen er jeg for trøtt til at jeg orker, og etter jobb er jeg for sliten til at jeg orker. Eller så er bussen stappfull og trang, og da er det ikke morsomt å dra frem strikketøyet. Men etterhvert blir jeg nok vant til det, og da kan det nok hende at produktiviteten øker igjen. Jeg glemte å speile mønsteret på sokk nummer to, så disse ble ikke symmetriske. Egentlig ser det ikke så ille ut.

I thought that I would finish these socks faster, as I have started taking the bus to and from my work. Instead I find that both in the mornings and after work, I am to tired to knit. After some time, I think I might get used to it, tough. I forgot to mirror the pattern on the second sock, so they aren't symmetrical, but it doesn't look too bad. 

© Emma

2 kommentarer: