søndag 20. mai 2012

Poser til å ha ting i


Nå har jeg tatt frem symaskinen igjen. Jeg har ikke sydd noe særlig på en del år nå, det eneste jeg kan huske er bodyen jeg måtte sy til katten da hun var nykastrert.  Jeg er ikke spesielt flink til å sy, blant annet fordi jeg mangler tålmodighet, og jeg er ikke så veldig flink til å være nøyaktig. Når du strikker feil er det lett å rekke opp, men om du klipper feil, så er det ofte litt verre. Etterhvert håper jeg på å få til noe finere bånd som passer bedre til stoffet, men til da blir det lyseblåe satinbånd, fordi det var det som så minst ille ut tav de båndene jeg hadde å velge mellom. Det var ihvertfall gøy å føle at jeg fikk til noe igjen, så det blir nok litt mer sying igjen nå.

I've taken out my sewing machine again, after not having used it for several years. I made some bags, and it was fun to see that it turned out okay. I might change the ribbons later, but this was what I had that fitted the fabric best. 

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar