onsdag 6. januar 2010

I siste liten

Ellie

Mønster: Elijah fra Ysolda Teague
Pinner: 3mm.
Garn: Sandnes smart.
Ferdig: 3. januar.

Denne lille elefanten skulle egentlig være en julegave til lillebror sin gutt, men jeg ble jo langt ifra ferdig til julaften. Den ble ferdig kvelden før jeg skulle reise nedover til Oslo igjen, så det ble ikke noe dagslys til å få et ordentlig bilde av han engang. Det ble ganske knotete, siden jeg for en gangs skyld strikket ganske stramt, vil jo ikke at stuffingen skal tyte ut, så det er antageligvis største grunnen til at det tok så lang tid. Sånn i tillegg til det at jeg ikke akkurat satt og strikket hele dagen. Siden jeg ikke fikk noe godt dagslys, så ble fargene ekle og gule, så det blir til at det blir i svart-hvitt, ihvertfall til jeg har fått min mor til å ta bedre bilder, eller hvis jeg greier å redde de bildene jeg har ved hjelp av photoshop, men da må jeg gidde å surre igang det gamle vraket av en datamaskin først, siden jeg ikke har photoshop på den nye dataen. Oh, laaang setning.

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar