mandag 15. november 2010

Esther

NaBloPoMo-utfordringen min klarte jeg å havarere bortimot før jeg hadde rukket å begynne. To dager på rad klarte jeg å huske på å blogge. Jeg har ingen forferdelig gode grunner, sånn bortsett ifra at jeg hadde besøk denne helga, og ellers er det rett og slett blitt vinter. Jeg er ikke akkurat noen proff fotograf, jeg tror nesten at jeg ikke en gang vil kalle meg en amatørfotograf. Jeg og mitt lille, småherja kompaktkamera er avhengig av naturlig dagslys, og nå er det grått og kjedelig ute hele dagen. Nå går solen ned før den rekker å få lyst opp rommet mitt ordentlig, så det er ikke sikkert at det blir noen bra bilder på en stund. Jeg er ganske kresen, så da kan det godt hende at det ikke blir noe som helst i det hele tatt.

Men men. Jeg vil vise frem et par sokker jeg strikket tidligere. Der har jeg ihvertfall noen brukbare bilder.

Esther

Mønster: Esther av Stephanie van der Linden.
Pinner: 2.5mm.
Garn: Senjagarn.
Start: 2. september, 2010.
Ferdig: 18. oktober, 2010.

Jeg synes det var litt slitsomt å strikke med Senjagarn, siden det splittet seg hele tiden, men det kan godt hende at garnet kanskje egner seg bedre til andre mønster, og kanskje ikke fullt så spisse pinner. Sokkene ble ihvertfall veldig myke og gode, så får vi se hvor mye jeg tør å bruke dem, siden hvitt ikke er det lureste fargevalget til sokker.

Esther

© Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar